Branża winiarska ocenia, że cydr może być hitem sezonu letniego z dobrymi perspektywami na przyszłość, zaś członkowie Związku Pracodawców Polskiej Rady Winiarstwa tacy jak np. Jantoń czy TiM osiągnęli dobre wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu właśnie m.in. dzięki cydrowi. Branża liczy też, że ten sezon letni będzie dla niej bardzo korzystny.
Zdaniem ZP PRW widać już wyraźnie obiecujące perspektywy dla cydrów i kolejne sukcesy rynkowe tego produktu. Może się on okazać hitem sprzedażowym tego sezonu. Sukces rynkowy cydrów to też wypadkowa tego, że klienci poszukują nowych wyrobów, nowych smaków, są zainteresowani produktami pochodzącymi z całego świata.
– Pierwsze półrocze na polskim rynku cydru było stabilne co oznacza pozyskanie stałych odbiorców tego trunku. Ciepły czerwiec spowodował zdecydowany wzrost zainteresowania produktem, którego sprzedaż ma tendencję wzrostową. Mamy nadzieję, że obecny sezon letni będzie dla branży bardzo korzystny i satysfakcjonujący – mówi Jerzy Kwaśniewski, prezes ZP Polska Rada Winiarska.