KER: facebookowa reklama Cydru Lubelskiego nieetyczna, bo promuje alkohol

0
KER: facebookowa reklama Cydru Lubelskiego nieetyczna, bo promuje alkohol
60468aa82473fd32700d48478784d483
Udostępnij:

Komisja Etyki Reklamy zajmowała się skargą na reklamę internetową Cydru Lubelskiego Miodowego, produkowanego przez firmę Ambra. Reklama ta umieszczona była na facebookowym fanpage’u marki – prezentowała Cydr Lubelski Miodowy i hasło „Miodzio wynik”.

Skarżąca ją zwróciła uwagę, że poprzez sformułowanie „Z Cydr Lubelski na pewno się uda” i pokazanie butelki cydru jako zawodnika na bieżni reklama ta sugeruje, że dzięki piciu alkoholu osiąga się lepsze wyniki sportowe. – O ile mi wiadomo, ustawa antyalkoholowa zabrania łączenia napojów alkoholowych ze sprawnością fizyczną czy wywoływania skojarzeń z sukcesem zawodowym – napisano w skardze.

 

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz
Wprowadź swoje imię