KER: facebookowa reklama Cydru Lubelskiego nieetyczna, bo promuje alkohol

0
KER: facebookowa reklama Cydru Lubelskiego nieetyczna, bo promuje alkohol
60468aa82473fd32700d48478784d483

Komisja Etyki Reklamy zajmowała się skargą na reklamę internetową Cydru Lubelskiego Miodowego, produkowanego przez firmę Ambra. Reklama ta umieszczona była na facebookowym fanpage’u marki – prezentowała Cydr Lubelski Miodowy i hasło „Miodzio wynik”.

Skarżąca ją zwróciła uwagę, że poprzez sformułowanie „Z Cydr Lubelski na pewno się uda” i pokazanie butelki cydru jako zawodnika na bieżni reklama ta sugeruje, że dzięki piciu alkoholu osiąga się lepsze wyniki sportowe. – O ile mi wiadomo, ustawa antyalkoholowa zabrania łączenia napojów alkoholowych ze sprawnością fizyczną czy wywoływania skojarzeń z sukcesem zawodowym – napisano w skardze.

 

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Udostępnij:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz
Wprowadź swoje imię