Rozwój młodego rynku wina polega na popularyzacji

0
Rozwój młodego rynku wina polega na popularyzacji
a6026d97db0c19ba76f2c5c141efd324
Udostępnij:

Rozwój rynku wina w Polsce przebiega w sposób naturalny i na młodym rynku polega na popularyzacji – początkowo rośnie sprzedaż tańszych win np. w dyskontach, a następnie konsumenci przechodzą do innych miejsc i win droższych. To dobry fundament dla dalszego rozwoju rynku – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Robert Ogór, prezes Grupy Ambra. 
– Jeżeli chodzi o segmentację cenową to w ostatnich latach rosła sprzedaż w dyskontach i wina z niższej półki. Jest to jednak typowe dla młodego, rosnącego rynku, że nowi konsumenci wchodzą tam gdzie jest najłatwiej wejść do kategorii, czyli że rynek buduje się przez popularyzację, można powiedzieć, od dołu do góry. Jest to dobry model – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Ogór.

Przeczytaj cały artykuł na portalspożywczy.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz
Wprowadź swoje imię