Wino marki wino. Polskie wino najczęściej kojarzy się z… jabolem

0
Wino marki wino. Polskie wino najczęściej kojarzy się z… jabolem
7a0c9d8bd9eadf879f0011817e8c2396
Udostępnij:

Wizerunek polskiego wina – jabol na czele – wynika z badań OBOAK na zlecenie Winnicy Zbrodzice. Mimo dynamicznego rozwoju prywatnych winnic w kraju, większość Polaków nadal nie jest świadoma obecności polskich win premium, wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Winnicy Zbrodzice. Polskie wino kojarzone jest przede wszystkim z jabolem lub jabcokiem, czyli tanim winem produkowanym głównie z jabłek – 56 proc odpowiedzi.

 

Wino marki wino. Moc marki „jabol”

Znaczący jest jednak fakt, że badanie przeprowadzono wśród osób, które takiego wina nigdy nie piły, a przeważnie sięgają po wina z Hiszpanii, Włoch i Francji w przedziale cenowym od 30-45 złotych. To świadczy o mocy marki „jabol” na polskim rynku. Na drugim miejscu skojarzeń znalazło się wino domowej roboty, głównie z porzeczek i śliwek – 27 proc. respondentów. „Słaba jakość” oraz „nie kojarzy się z niczym” zdominowały resztę odpowiedzi o skojarzenia. Były również ciekawe wyjątki np. Hejnał Mariacki, czy imieniny ciotki Heleny.

Przeczytaj cały artykuł na pomorska..pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here